Wybierz poniżej, do której grupy się zaliczasz:
Macie Państwo
działający obiekt hotelowy?
Oto, w czym mogę być pomocny:
• Konsultacje, porady i pomoc
Doradztwo w zakresie bieżącego funkcjonowania. Spada rentowność, przychody albo frekwencja?
A może rośnie liczba gorszych ocen od gości?
kliknij po szczegóły
• Marketing i sprzedaż
Weryfikacja skuteczności stosowanych narzędzi i technik marketingu i sprzedaży. Planowanie marketingu hotelu
• Organizacja pracy
Poprawianie efektywności organizacji pracy; podnoszenie wydajności, standardów oraz jakości pracy
• Procedury i standardy
Tworzenie procedur, dokumentów standardów i instrukcji oraz zakresów obowiązków, regulaminów i innych wewnątrz-hotelowych aktów prawnych
• Badania jakości (quality audit)
'Tajemniczy gość' - proste, ale niezwykle skuteczne narzędzie skontrolowania jakości pracy obiektu
• Szkolenia
Podnoszenie kwalifikacji personelu: teoria + praktyki i treningi.
Recepcji, pokojowych, sprzedaży i marketingu, administracji, księgowych, kierowników.
kliknij po szczegóły
• Prywatne szkolenia dla właścicieli, zarządów, menedżerów i rad nadzorczych.
• Reorganizacje, restrukturyzacje, przejęcia, fuzje. Wyceny obiektów i przedsiębiorstw.
Rozważacie Państwo
inwestycję w hotel?
Planujecie lub kupiliście budynek, działkę, teren?
• Oceny i opinie
Działek, budynków, terenów inwestycyjnych i lokalizacji: na co się nadają, a na co nie.
kliknij po szczegóły
• Analizy opłacalności
Studia wykonalności (feasibility study), prognozy ekonomiczne,
kliknij po szczegóły
• Przygotowanie projektów
Programowanie funkcjonalne. Co funkcjonalnie obiekt hotelowy, ośrodek mieć powinien i ile: pokoi, jakiej wielkości, ile i jakich innych pomieszczeń, stref, funkcji
• Architektura / projektowanie
- Sprawdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji, które ma inwestor;
- Wykonywanie projektów: od koncepcji adaptacji, modernizacji i rozbudów, po projekty nowych obiektów hotelowych
kliknij po szczegóły
• Biznes plany, operaty finansowe
kliknij po szczegóły
Obecnie budujecie
Państwo hotel?
W perspektywie macie wyposażenie i otwarcie:
• Doradztwo i dozór hotelarski
Bardzo ważny, jeśli nie chcecie wydać zbytecznie harmonii pieniędzy na niepotrzebne rzeczy i elementy. W trakcie trwania budowy, wykańczania budynku i wyposażania obiektu.
Bo potem, zabraknie na sam koniec na to, co naprawdę ważne.
kliknij po szczegóły
• Plany marketingowe & strategie rynkowe
• Organizacja obiektu
Strategia zarządzania, sprzedaży i marketingu oraz operacyjne standardy działania wraz z ich wdrożeniem.
Opracowanie dokumentów, procedur, instrukcji, księga standardów, zakresów obowiązków, regulaminów.
• Rekrutacja personelu
I tworzenie zespołów. Od zaplanowania etatyzacji, przez treści ogłoszeń, po rekrutację i dobór pracowników i ich szkolenia.
kliknij po szczegóły
• Pre-opening
Przygotowanie do uruchomienia i wprowadzenia na rynek hoteli i obiektów hotelowych.
kliknij po szczegóły