Szkolenie personelu:
by podnieść jakość i wydajność pracy

[P] Co stanowi największy koszt w prowadzonym obiekcie hotelowym?
[O] Wynagrodzenia, ubezpieczenia i inne świadczenia pracownicze.
[P] Gdzie w przedsiębiorstwie hotelowym tkwią największe rezerwy?
[O] W pracownikach: ich podejściu do pracy, zaangażowaniu i wydajności.

Z mojego doświadczenia wynika, że większość obiektów hotelarskich ma prawdziwe rezerwy w pracownikach.
Zarówno w wydajności, jak i w jakości/sprawności obsługi.

A zatem:
♦ Lepiej organizując pracę
♦ Prawidłowo ustawiając kompetencje i zakresy obowiązków
♦ Szkoląc z właściwego wykonywania czynności i prac wchodzących w zakres obowiązków personelu
- uzyskać można wzrost wydajności pracy oraz poprawę jakości.

Nie zawsze musi się to przekładać na redukowanie liczby pracowników,
ale zawsze powinno się przełożyć na wzrost jakości obsługi a przez to zadowolenia gościa.

Nie używam 'gotowców'

'Nie ma dwóch identycznych obiektów, nie ma też standardowych szkoleń.
Za każdym razem dostosowuję się do sytuacji i oczekiwań w hotelu.
Nie polecam trenerów ogólnych, nie zatrudniam nieznanych sobie osób.
Szkolę sam. Osobiście.
Wtedy mam gwarancję, że zleceniodawca otrzymuje szkolenie, z którego będzie zadowolony i on i uczestnicy.
Zawsze łączę podbudowę teoretyczną z praktyką. Ludzie muszą wiedzieć, dlaczego coś będą robili tak, a nie inaczej. Zrozumienie jest w hotelarstwie podstawą sukcesu. Bezduszność płynąca z niezrozumienia, wyklucza jakość i zaangażowanie pracownika w pracę. To sprawdzone.
Zrealizowałem dziesiątki szkoleń i treningów praktycznych.
W wielu obiektach wracałem na prośbę właściciela lub kierownictwa z kolejnymi szkoleniami
. Robił się z tego niekiedy cały cykl .'
J. Piasta

Nikt tak dobrze nie przeszkoli i nie nauczy jak praktyk z doświadczeniem dydaktycznym

Sukces szkolenia jest wtedy, gdy połączy się własną wiedzę praktyczną i doświadczenia w pracy w hotelu, ze zdiagnozowaniem sytuacji w obiekcie, oczekiwaniem zleceniodawcy i precyzyjnym dostosowaniu programu szkolenia do konkretnych potrzeb.
Trener teoretyk, lub trener ogólny - nigdy nie osiągną takich wyników, jak hotelarz praktyk z doświadczeniem dydaktycznym.

Szkoliłem między innymi
w poniższych hotelach i obiektach:

Nazwa Kat. Miasto
Hotel Marina Club 5* Siła
Hotel JM | Warsaw Center 4* Warszawa
Hotel Uniejów SPA 4* Uniejów
Hotel DIVA SPA 4* Kołobrzeg
Hotel Habenda 4* Budzyń
Hotel Mazurkas 4* Ożarów Maz.
Hotel Piast (BW) 4* Kraków
Hotel Moran SPA 4* Powidz
Głęboczek Resort&SPA (PPH&R) 4* Wielki Głęboczek
Hotel Anders (PPH&R) 4* Stare Jabłonki
Pensjonat Villa Hoff 4* Trzęsacz
Hotel Europa Business&SPA 4* Starachowice
Hotel Manor House SPA 4* Chlewiska
Hotel Blue Diamond 4* Rzeszów
Hotel Zawiercie Business 4* Zawiercie
Hotel Villa Park (PPH&R) 4* Ciechocinek
Pensjonat Solaris 4* Łazy
Pałac Wiejce   Skwierzyna
Pałac Mierzęcin   Dobiegniew
Pałac Targon   Ciechocinek
Hotel Kameleon &SPA 3* Żory
Hotel Velvet 3* Suwałki
Hotel Omega 3* Olsztyn
Hotel Energetyk (GHA) 3* Ustka
Hotel 4 Pory Roku (GHA) 3* Straszyn
Hotel Dębowa Góra (GHA) 3* Nowe Rumunki / Płock
Hotel Silver 3* Szczecin
Hotel Lamberton 3* Ołtarzew / Wa-wa
Hotel Millenium (BW) 3* Bochnia
Hotel Magellan 3* Bronisławów
Hotel Centrum 3* Kwidzyn
Hotel Cyprus 3* Książenice
Hotel Villa Garden 3* Bolesławiec
Hotel Aspel 3* Kraków
Hotel Kortowo 3* Poznań
Hotel Ideal 3* Pruszków
Hotel Metro 3* Kłodzko
Hotel Nowodworski 3* Legnica
Hotel Pegaz PKO 3* Krynica Zdrój
Pałac Wiśniewski 3* Piekary Śląskie
Hotel Apogeum 2* Piekary Śląski
Hotel Ideal 2* Świebodzin
Hotel Chmielna 2* Warszawa
Ametyst DW Ciechocinek
Ośrodek Wczasowy MD OW

Muszyna

Usługi Hotelowe 17 - Ostrów Mazowiecka