Suma doświadczeń, praktyk i sytuacji w których brałem i biorę udział - jest od razu do Państwa dyspozycji. To duża wiedza.
Wiem, jak to robią inni, jak to się robi gdzie indziej. Jak rozwiązuje się konkretne problemy w dużych, a jak w małych obiektach. Znam organizację pracy i zadań w międzynarodowych hotelach sieciowych i to samo w niezależnych hotelach w Polsce czy np. Niemczech lub Szwecji.
Ta wiedza jest dla Państwa.

O mnie w kilku słowach:
Od 1994 roku pracuję i działam w hotelarstwie. To moja pasja i profesja. To, co miało być studencką przygodą - stało się drogą zawodową na całe życie.
Doświadczenie zdobywałem w międzynarodowych sieciach oraz wielu dobrych, dużych i całkiem małych, prywatnych obiektach w Polsce i w Europie.
Dzisiaj, na co dzień: prowadzę hotele, doradzam i dzielę się moją wiedzą i praktyką z Państwem. W całej Polsce.

Potrzebujesz porady, konsultacji?
Zadzwoń i zapytaj.

Nie za wszystko i od razu biorę pieniądze.
Kilkanaście razy w miesiącu odbieram telefony i udzielam bezpłatnie porad przez telefon. Dlaczego nie?

Jeśli nasza rozmowa może Ci pomóc:
- utwierdzić się, że dobrze myślisz
- odwieść od niefortunnego pomysłu
- sprawić, że wpadniesz na dobre rozwiązanie
- albo Ci to rozwiązanie podpowiedzieć
to dzwoń.

Telefon:
606 207 270

 

Każdy potrzebuje czasem porozmawiać

I często - wystarczy Państwu nasza rozmowa: podzielenie się spostrzeżeniami, wymiana doświadczeń, wiedza - jak to robią inni.

Ale nierzadko decydujecie się Państwo, abym przyjechał na miejsce, i zlecacie głębsze wejście w problematykę waszego obiektu. Potrzeby są różne i na różnych poziomach organizacji przedsiębiorstwa hotelowego.
Bo mimo, że hotele są  do siebie podobne, to jednak każdy jest inny.
I każdy wymaga indywidualnego podejścia.

Każdy potrzebuje czasem porozmawiać

Nie zostawiam klienta samego ...

Nie zostawiam klienta samego ...

Oczekujecie Państwo pomocy, to pomagam. Nie sztuką jest przyjechać, obejrzeć obiekt, pogościć się i zostawić Was z listą 'rzeczy do zrobienia'. Rzecz w tym, by wiedzieć jak Wam pomóc.

Po to jestem: pokazuję co i jak zrobić, uczę i tłumaczę - po co i dlaczego. Jeśli można lub trzeba - sam przygotowuję wiele rzeczy.
Gdy jestem u Państwa w obiekcie, macie we mnie dodatkowego pracownika.
Zakres prac, harmonogram i koszty - zawsze uzgadniam ze zleceniodawcą.