Jak jest naprawdę, gdy tego nie widzisz?

Czy recepcja każdego wita z takim uśmiechem, jak Ciebie - właściciela?
Czy potrafi uprzejmie pomóc, gdy gość zaczyna być kłopotliwy?
Czy pracownicy są otwarci na niestandardowe, drobne prośby ze strony gościa?
Czy nigdy nie wypadają z roli? Czy w środku nocy, gdy 'nikogo' nie ma - są na stanowisku?

Czy kelnerzy z taką atencją, jak Ciebie - właściciela - obsługują 'zwykłych' gości?
Czy podając 'tylko herbatę' są tak samo zaangażowani, jak obsługując 'bogatą' kolację?
Czy przy stoliku zjawiają się od razu, czy po długim czekaniu?
Czy, gdy Ciebie nie ma, znikają na zapleczu, z którego dobiegają klientów rozmowy?

Czy idące o 7-8 rano do pracy pokojowe, rozmawiają ze sobą na tyle głośno, by przeszkadzać gościom?
Czy przyjeżdżające na 6 rano zaopatrzenie - nie jest kłopotliwe dla Gości?
A jak pracuje klub hotelowy późną nocą, gdy nikogo z administracji już nie ma?
Czy obsługa parkingu jest uprzejma, nawet jeśli gość źle zaparkuje?
 

 

Taka prawda:

Sam tego nie zbadasz. Nie sprawdzisz jak jest, jak goście widzą, jak odbierają Twój obiekt.

Opinie znajomych, przyjaciół, gości są cenne. Jednak zawsze jednostronne, nie zawsze są wiarygodne i rzetelne. Nie wynika to ze złej woli, a raczej ze znikomej wiedzy o tym, jak być powinno.

Zawodowiec nie tylko powie Ci jak jest, ale uzasadni dlaczego i podpowie jak to osiągnąć.