Za chwilę zacznie się SEZON.
To ostatni moment, by przejrzeć obiekt pod każdym kątem.
Nie daj się wyprzedzić konkurencji.
• Czy masz aktualne i atrakcyjne materiały?
Czy tworzą wizerunek hotelu, który zachęci klientów i gości?
• Czy hotelowe dokumenty napisane są w przystępnej formie
a dobrze chronią Twoje interesy?
• Czy na stronie www obiektu wszystko jest tak, jak być powinno?
Czy w internecie Twój hotel jest wszędzie tam, gdzie być powinien?
• Czy w recepcji masz komplet aktualnych materiałów, druków i formularzy?
• Czy Twoja recepcja pracuje zgodnie z przepisami?
Czy jesteś pewien, że Twoi recepcjoniści nie przyniosą Ci wstydu?
• Czy jesteś pewien, że pokojowe i inni pracownicy nie przysporzą Ci
kłopotów?
Zamów 3 dniowy audyt w wykonaniu Pana Piasty.
Porozmawiaj u siebie, na miejscu z ekspertem, który na co dzień zarządza hotelami. Niech przejrzy dla Ciebie Twój obiekt i pomoże.
Przeszkoli recepcjonistów i pokojowe, pomoże w organizacji pracy, przypomni przepisy, przećwiczy scenki zgodne z hotelowym savoir vivre. Ale też przejrzy magazyny i schowki np. pokojowych. Przepatrzy organizację zaplecza recepcji. Podpowie rozwiązania, pokaże jak to robią w innych hotelach, nauczy, popracuje razem z pracownikami.
W czasie pobytu Pan Piasta opracuje i przygotuje niezbędne do sezonu dokumenty, lub pomoże w aktualizacji. Sprawdzi stopień bezpieczeństwa prawnego obiektu i zaproponuje odpowiednie rozwiązania.
Miej pewność, że Twój obiekt i pracownicy są gotowi na sezon.
Zadbaj o dobre oceny i satysfakcję gości.
Cena pakietu: 2.990 zł netto (+23% VAT)
Konkurencja w hotelarstwie rośnie. Przybywa nowych obiektów. Dzisiejszy rynek, to nie to samo co 5 lat temu.
Rosną wymagania i oczekiwania gości.
A to oznacza, że trzeba się starać 'bardziej', coraz bardziej.
Na rynku wygrają Ci, którzy są na bieżąco i nie odpuszczają dbania o codzienną jakość.
Ale nie tylko tę wyrażaną wyposażeniem czy sprzętami, ale także świeżością podejścia do pracy przez personel.
Zadzwoń, zamów wizytę, zarezerwuj termin: 606 207 270