Nasza branża nieustannie się rozwija. Przybywa konkurentów, zmieniają się oczekiwania i potrzeby klientów, przechodzą mody, wchodzą nowe techniki i narzędzia, zmienia się sąsiedztwo i otoczenia. W obiekcie zmieniają się pracownicy, a i sam obiekt nie robi się z czasem młodszy.
Każdy obiekt jest inny.
Ja sam rozwijam swoją wiedzę i doświadczenie właśnie dzięki kolejnym zadaniom, w kolejnych obiektach. Z każdym kolejnym zleceniem poznaję nowe sytuacje i praktyczne rozwiązania, modele organizacji i pracy hoteli. Pomagając - sam się uczę: poszerzam doświadczenie i moją praktykę o każdy obiekt, w którym pracowałem, szkoliłem czy doradzałem.
A suma doświadczeń, praktyk i sytuacji w których brałem udział lub o których wiem - jest od razu do Państwa dyspozycji. To duża wiedza. Wiem, jak to robią inni, jak to się robi gdzie indziej. Jak rozwiązuje się konkretne problemy w dużych a jak w małych obiektach. Znam w praktyce organizację pracy i zadań międzynarodowych hoteli sieciowych i te same w pojedynczych hotelach w Polsce czy np. Niemczech lub Szwecji. Ta wiedza jest dla Państwa.
Coaching - interaktywna relacja między coachem a klientem, pomagający w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania, osiągania celów. Dzięki coachingowi klienci ustalają konkretniejsze cele, optymalizują swoje działania, podejmują trafniejsze decyzje i pełniej korzystają ze swoich naturalnych umiejętności. Coaching jest procesem, którego głównym celem jest wzmocnienie klienta oraz wspieranie go w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany w oparciu o własne odkrycia, wnioski i zasoby.
(za: Wikipedia)
Dla kogo coaching?
Najlepiej na to pytanie odpowiedzą zapytania, jakie otrzymuję. Wybrane, z ostatniego roku, zamieszczam obok.
Kontakt: jp@doradztwohotelarskie.pl
I |
II (-) |
III Chcielibyśmy Pana zaprosić do współpracy z nami. Raz na kwartał przyjechał by Pan do nas, do siedziby. Na 2 dni. Pierwszego: przejrzał wyniki hoteli, drugiego: spotkał się z nami czyli zarządem. Dla omówienia tego co się w spółce dzieje, co w hotelach. Potrzebujemy raz na 2-3 miesiące pospołu mentora i coacha, takiego z zewnątrz, z Pana doświadczeniem. Żeby omówić wszystkie kwestie licząc na wnikliwą opinię, bezstronną radę i podpowiedzi. |
IV Panie Jacku, od 11 lat prowadzimy rodzinnie hotel. W międzyczasie dwukrotnie się rozbudowaliśmy: od 26 do 156 pokoi. Potrzebujemy spotkań. Wpierw, by ocenił Pan w jakim miejscu jesteśmy a następnie, byśmy mogli wraz z Panem nakreślić realne scenariusze na przyszłość. I by pomógł nam Pan zrealizować ten scenariusz, który wspólnie uznany za najlepszy. Widzimy potrzebę podniesienia naszych kwalifikacji, impulsu do dalszego rozwoju, dopływu świeżej krwi i nowych idei. Wstępnie myśleliśmy o kilku wspólnych spotkaniach. Zapraszamy do hotelu (...) w celu omówienia warunków. Jeżeli Pana pierwszy przyjazd wiąże się z kosztami - prosimy o ich określenie. |
V Dzień dobry. Po pierwsze: dziękuję za książkę, dzięki której kilka lat temu rozpoczęła się moja przygoda z turystyką. Aktualnie jestem kierownikiem recepcji w 4* hotelu. Zaczynałam 8 lat temu jako recepcjonistka, od 3 lat pracuję jako kierownik recepcji. Niedawno właściciel zaproponował mi żebym została dyrektorem hotelu. Miałoby to nastąpić za 4 miesiące. I w związku z tym mam pytanie: czy może mi Pan pomóc? Czytałam wszystko co Pan napisał i wiem, że jest Pan osobą, która mogłaby mnie przygotować do roli dyrektora. Obawiam się, że dużo nie wiem a lubię pracę w hotelu i bardzo mi na niej zależy. Właściciel zgodził się pokryć koszty coachingu, dlatego proszę Pana o ofertę. |